I'm in luv. | WK IFBB Woman Italie 2009 |
Collapse
X
-
Originally posted by Osterich View PostJa of ik heb het besef dat je enige afwijking in je hersens moet hebben wil je je fysiek gaan delen met totaal onbekenden........................
En waar gaat het eigenlijk om hier op deze site?
Ik zal het voor je spellen. B,,,O,,,D,,,Y,,,N,,,E,,,T
Als je aan je lichaam bouwt en er is resultaat dan wil je dat graag laten zien, en dan maakt mij het geen zak uit of het nu een onbekende is of de koningin.
Als dat een afwijking is kon jij deze topic niet starten sufkut omdat je dan geen foto's zou hebben.
Comment
-
-
Wie zegt dat ze allemaal onbekend zijn?
Ik niet.
En waar gaat het eigenlijk om hier op deze site?
Ik zal het voor je spellen. B,,,O,,,D,,,Y,,,N,,,E,,,T
Ik zie alleen even niet hoe daar uit volgt dat je halfnaakt op een foto moet gaan staan. Please help me out here.
Als je aan je lichaam bouwt en er is resultaat dan wil je dat graag laten zien, en dan maakt mij het geen zak uit of het nu een onbekende is of de koningin.
Als dat een afwijking is kon jij deze topic niet starten sufkut omdat je dan geen foto's zou hebben.
Die aanname is errrrrg kort door de bocht.
Wellicht wil je het helemaal niet delen met een ander, wie dan ook.
"een onbekende of de koningin."
U kent de koningin?
Ik denk dat je toch ergens een afwijking moet hebben om je lichaam te gaan showen aan een ander.
Alsof je er iets mee opschiet, naast de voor de hand liggende zelfbevlekking.
Wellicht dat het voortkomt uit onzekerheid, en dat men op zoek is naar bevestiging van eigen hoop of wens. Ik weet het niet.
Wel weet ik dat het niet gangbaar is om aan Jan en alleman je lichaam te showen.
Oh en "sufkut"?
Ik dacht dat jij slechts 1 chromosoom te kort kwam, maar het lijken er steeds meer te zijn.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
vind het niet zo bijzonder als vrouwen:Attached Files44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
....
Comment
-
@ Osterich: Ik snap het probleem niet zo, waarom zou je moeilijk doen? Als je over het strand loopt ziet toch ook iedereen je lichaam? Of loop je dan ook met een trui aan? Ookal zou je bevestiging zoeken is dat verkeerd dan? Je werkt toch hard voor je lichaam dan mag je toch best trots zijn op de resultaten en dat delen met anderen?Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Nederlandse dames hebben geen ereplek gehaald. Net de winnaar gezien maar dat vind ik nou niet echt spectaculair.
Lijkt me toch wel moeilijk om objectief te kunnen jureren. Ze zien er allemaal goed uit.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by jordy View Post@ Osterich: Ik snap het probleem niet zo, waarom zou je moeilijk doen? Als je over het strand loopt ziet toch ook iedereen je lichaam? Of loop je dan ook met een trui aan? Ookal zou je bevestiging zoeken is dat verkeerd dan? Je werkt toch hard voor je lichaam dan mag je toch best trots zijn op de resultaten en dat delen met anderen?ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
voor vrouwen geldt hetzelfde als mannen;..als je AS gebruikt krijg je een oudere kop. Vaak zie je ook dat de spieren in het gezicht nadrukkelijker aanwezig zijn;..dan krijg je helemaal zo'n oude kop
Je moet er van houden. Ik persoonlijk hou van wat meer vlees in de kuipYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostAls je op het strand loopt kom je om te zonnen, niet om te laten zien wat een goed lichaam je hebt.
Waarom denk je dat mensen in januarie plotseling allemaal naar de sportschool gaan, omdat ze er goed willen uitzien tijdens de zomermaanden.
Os@ Als jij vind dat mensen niet sporen omdat ze hun lichaam laten zien waarom open jij er dan een topic over? Hoeveel in de sport van BB en fitness laten hun lichaam wel niet zien? En die hebben allemaal een afwijking? Laat me niet lachen man, denk dat jij dan degene bent met een afwijking als jij die mening hebt. En ook beweer jij dan dat ongeveer 70% van de leden hier niet sporen omdat de meesten wel hun lichaam tonen omdat ze hun progressie graag met anderen willen delen, onbekend of niet. Ze zij trots op hun fysiek en schamen zich er niet voor. Jij waarschijnlijk wel, daarom zeg ik dat jij er waarschijnlijk niet uiziet.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 hour ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment